onsdag, oktober 6

Läxor läxor läxor läxor....

Snapshot_20101006_6

Det är fullt upp här i New York, det är så otroligt skönt att ha kalendern fullbokad för en gång skull. Har en drös med läxor jag ska göra innan 20.00, alltså om en timme ungefär. Sen ska jag träna i gymmet och få ny energi, kommer bli skönt efter en hel dag med intensivt pluggande. Imorgon ska jag be om att få göra ett prov för att se om jag kan flytta upp mig till en svårare grad i engelskan. Vill ha utmaning!
Planerna för resten av veckan är hur många som helst. Bl.a. på torsdag ska jag fotografera en tjej till fotolektionen, ha prov på fredag och sen blir det Mannhattan alla dagar utom torsdag och söndag. Torsdag blir pluggdag och söndag blir shoppingdag i en stor märkes-outlet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar