torsdag, oktober 28

Köp dessa stackars skor!

Har renast i mina garderober och tagit fram mina vinterkläder. Har vägrat att gå ut i snön sedan jag kom hem från New York men nu går det inte att förneka det längre - det är snö, det är vinter och det är dödskallt! I min inventering hittade jag dessa stackars skor som bara låg och såg ledsna ut, så nu letar de efter nya fötter att göra äventyr med.

for sale

for sale
for sale Köpte dem i våras och har använt dem två gånger men that's it eftersom jag fått feta fötter så de är helt enkelt för små. De är jätte fina skor i en kombination av converse/mormorskänga med skridsko-snörning. Köpte dem för 700 kr men tänkte sälja dem för 350 kr. Priset kan diskuteras. Storlek 37 (skulle snarare säga 36 eftersom jag vanligtvis har 37)

for sale

for sale
Och tyvärr måste jag sälja dessa också eftersom jag upptäckte för sent att de är för stora. Har använt dem 4-5 gånger och jag köpte dem i New York. Nypris ca 600 kr men tänkte mig 350 kr. Det skär i hjärtat att jag ej kan använda dem. Storlek 37, stor storlek.  SÅLDA!

Förresten, eftersom båda skorna har bred klack så är de lätta att gå i :)


Skicka ett mail till kielatis@hotmail.com eller kommentera här.

2 kommentarer:

  1. Carolina Henriksson28 oktober 2010 19:09

    Jag vill gärna köpa de i skinn, längst ner... :) Dom var så himla fina!

    SvaraRadera
  2. om dom högst upp på bilden finns kvar, dom som va små i stleken så vill ja ha dem:) As balla juh!!

    SvaraRadera