tisdag, september 14

Tur att jesus är död!



Kristendomen alltså. FAN VA LESS JAG BLIR PÅ KATOLICISMEN OCH DESS JÄVLA MORALER OCH SKIT!
Imorgon skulle jag och en vän till mig fotografera i ett vitt fint slott med torn och grejer, ni vet ett sånt där sagoslott ungefär. Jag blev bemött med värme och glädje, helt enkelt positivt, när jag presenterade min idé för dem. De ringer upp några dagar senare och undrar vad för slags fotografering det ska vara och jag säger som det är "underkläder, mystiskt, sensuellt..." Men icket, det går sig inte för eftersom hotellchefen är från Italien och strikt troende katolik. Mer än så behöver jag inte säga. Hur fan kan naken hud vara så farlig?! Nu måste jag hitta en ny plats och det blir ganska svårt att slå det där slottet.

(Vi kunde ha hyrt ett av rummen men varken jag eller min vän har lust att punga ut 3.500 för en fotografering.)

6 kommentarer:

  1. Men guh man tackar och bockar:) Bikbok är köpstället på tröjan, köpte den i somras så kanske finns den kvar.

    SvaraRadera
  2. Galet irriterande!

    SvaraRadera
  3. Men jisses, var det slottet i Gällivare?
    http://www.flickr.com/photos/susannae/3770793962/in/dateposted/

    SvaraRadera
  4. JA! Så vackert och helt perfekt, speciellt på insidan. Men då stoppar chefens katolicism mina planer, fuck religion!

    SvaraRadera
  5. Hahaha, fyfan vad löjligt. Vadå var drar han gränsen? Om man hyr ett rum får man ha sex på hotellrumet? Hyr han ut åt kvinnor som gjort abort?

    SvaraRadera
  6. Jag vet! Helt sinnessjukt! Vi får fota om vi betalar ett hotellrum och håller oss där inne, men ett rum går på 3.500 kr så det känns inte så lockande. Men vi hade kommit överens om att vi skulle få vistas där utan att betala bara vi gjorde reklam för hotellet och det var en strålande lösning tills de undrade vad för slags bilder jag skulle ta. Då körde det sig!

    SvaraRadera