fredag, september 10

Åker strax till Luleå

Ska ba trycka i mig mat och skita sen tar jag bussen mot Luleyo. Ska göra en massa spännande grejer, en nypa party, en nypa nödvändig shopping och en nypa hemligt uppdrag.
Är fortfarande sjuk så jag kletade på massa smink i tron om att jag ska känna mig piggare. Å det funkade!

2

3

4

1
Har använt min bästa skugga till sotade ögon, en 5 år gammal svart/vit skugga från H&M. Sen har jag smetat dit en annan stor favorit, nå rosa skimrig skugga från L'oreal. Och så massa kajal, eyeliner och mascara.

2 kommentarer:

  1. Vad fin du är! Du är grym på sminkning. Ha det fantastiskt i helgen!

    SvaraRadera
  2. bedårande kvinna!!!!!! asså kombinationen snyggt smink + norrlänning + välskriven blogg + skitsöt + inspirerande nej ta mig tusan du är min nya favvobloggare

    SvaraRadera