tisdag, september 7

I fredags och lördags

var jag i Luleå och hälsade på fina vänner.

IMG_4572

IMG_4567
Vi spenderade nästan hela helgen hemma hos Marica i hennes fina Villa Villekulla-hus.

IMG_4570
Fina Tove och Emelie. och lite av Häggi.

IMG_4521
I källaren fanns every girls dream! I alla fall min, jag dog lite.

IMG_4528
lol. "Finn noll fel" sa ägaren.

IMG_4573
Jag hade klätt mig som mitt 14-åriga jag. Med stjärnor under ögonen och allt.

IMG_4514
Haha ja, hej pop!

IMG_4578
Det blev det lördag och Elin och Marica värmde upp dagen så här.

IMG_4580
och jag var fortfarande klädd i stjärnor och ränder.

IMG_4583

IMG_4586
Pussgurkor <3

IMG_2679
Sen blev det kväll och jag bytte hårfärg. Blondes do have more fun, typ ;P

IMG_2644
Dags för middag

IMG_2645

IMG_2638
Grillat, så otroligt gott! Inget rött kött för min del. Sluta äta kött från köttindustrin för helvede!

IMG_2657
Sen dukade vi undan och det droppade in folk och det blev fest.

IMG_2656

IMG_2654
Hej hej.

IMG_2658
Tove träffade jag på ett samiskt ungdomsläger när jag var 12.

IMG_2668
Vi flyttade ut eftersom det var den sista sommarvärmen. Gäller ju att passa på.

IMG_4602
Efter en stund drog jag, Linn och Tove iväg till Kulturens Hus och såg en nyfunnen väns band spela. Lyssna här, bra skit!

IMG_4608
När det var klart blev det ett besök på gamla goda Heroes och efterfest x2. Fin men lite märklig helg. Två flugor i en smäll och äldre män vet vad dom gör hahah. That's it!

2 kommentarer:

  1. Hittade hit från Billgrens blogg.
    Måste bara säga att med de sjukt fina färger du har i ditt ansikte så borde rött bli skitfint.
    Jag älskar rött! Har haft många nyanser av rött men det blir fult så fort. Iaf. på mitt hår.
    Lycka till :)

    SvaraRadera
  2. Men tack! Jo rött passar jag i eftersom jag är fräknig + att jag har lite lite koppar i mitt råttfärgade hår. Men det sliter så och sen är det dyrt. Dagens i-landsproblem "hjälp, vilken hårfärg ska jag ha?" Suck.

    SvaraRadera