onsdag, september 15

Fyndardagen

Idag gasade jag iväg till Gällivare och gjorde lite ärenden och fyndade en hel del. Det är så fantastiskt skönt med körkort, jag är så fri! Fick med mig en hel påse med bl.a en guldig klänning, pingvintröja och roliga skjortor och massa annat. Allt för 25 spänn, älska kupan! Sen fyndade jag två peruker också, en svart och röd, på leksaksaffären. Fick med mig massa annat random skit också. Det dyker säkert upp här sen nån gång.

turkost
Hahah stenhård pose

turkos2
Jag och mina fettoarmar.

turkos3

turkos6
Körde på mössa idag eftersom jag hade så äckligt hår. Huvudbonader är det bästa som finns!
Nu ska jag se på Twin Peaks och dricka litervis te så jag blir frisk någon gång.

2 kommentarer:

  1. eller hur. huvudbonader och peruker!! vill se leksaksperukerna! lyllos dig. har inte köpt peruk på år och dar. det är dags!!

    SvaraRadera
  2. Jamen, hallå. Loppis och second hand här i Malmö är inte alls lika fantastiskt som den tycks vara uppe hos dig. Har man tur kan man få ett par snygga men utslitna skor för 200 spänn bara för att de ser "vintage" och "retro" ut.

    SvaraRadera