torsdag, september 2

En solig torsdag

Idag har jag inte gjort något speciellt men tiden har nästan inte räckt till ändå, förstår inte hur det blir så. Vaknade upp med solskenet som jag saknat, det var 19(!!!!!) grader varmt. Värsta hettan för att vara här uppe i september. Tog med min frukost ut och efter att jag tagit bilden här nedan så blev det mulet nästan direkt. Typiskt, men liksom tack ändå för solen.
IMG_2622
Frukost i solsken, vilken lyx! Här hos oss har det nästan snöat de senaste dagarna, fy sjutton.

Nadia_före_efter
Före/efter

Nadia_redigerad_liten
Har sysselsatt mig med att pilla på denna bild i typ tre timmar, det blev i alla fall lite bättre. Halleljua photoshop!
Jag fotade Nadia när hon tog studenten och nästan alla bilder blev skit på grund av att jag glömde motljusskyddet hemma. Nu blir detta ett tackkort.

1 kommentar:

  1. Oh!

    Haha, man vet ju aldrig! :)
    ja det är så fruktansvärt sjukt! Verkligen alla vädurar jag snackat med säger samma sak. Stackars oss! Vilken datum fyller du år? erkänn 27? ahah. Bara kändes rätt att säga det som alternativ.

    SvaraRadera