onsdag, augusti 18

Random augusti

4

7
Fina Alma.

6

3
Kikade in i en typisk tantaffär igår som alltid har 70 %. Hittade massor av broscher.

2
Och en liten present till mami. (som jag tänker låna jämt och ständigt)

1
Jag har varit retro och lyssnat på CD hela veckan. Bara på Marilyn Manson och minns min tidiga tonår som Manson-nörd. High End of Low är min sinnesstämning och soundtracket för mitt liv just nu. (lol)

sun

sun2
Röda läppar har varit mitt signum i sommar. Like old days. Och solbrännan är så långt ifrån mig som man kan komma. Som vanligt med andra ord. spf50 säger jag bara!

9

8
Några av de fina sakerna jag gillar med sommaren är när man kan äta jordgubbar direkt från marken. Det är vardagslyx för mig eftersom jag har förätit mig på skogens guld - hjortron.

1 kommentar:

  1. Vilka vackra bilder. Jag gillar verkligen ditt röda läppstift. Finaste nyansen!

    SvaraRadera