fredag, augusti 6

Grillning x 2

Jag har ätit grillat ungefär 2-3 gånger i veckan hela sommaren och här är några bilder från två grillkvällar den här veckan.

4

1

2
Jag hade tant-outfit haha.

6
Elina var nöjd över sin nya sjal som mamma vävt åt henne.

7
I väntan på maten så fixades det lite med buskar.

8

9
Sussi och Hanni kom.

12
Sen var krubbet klart. Kött, halloumi och sallad. Mums!

17
Bror min kokade kaffe.

5
och jag hade bakat världens godaste bär-cheescakes.

11
Sen dog vi lite av matkoma och satt uppe hela natten och pratade om barndomsminnen. Det var den grillkvällen.

14

15
Dagen efter grillade vi på jobbet och chefen hade fixat dit en liten liten ponny. Hur söt som helst!


Och nu väntar jag på att köttet på grillen ska bli klar, vi äter middag sent under somrarna. Känns näääääääästan som utomlands. Eller inte, men man kan ju alltid fantisera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar