tisdag, augusti 31

Goji

Först och främst, Tack för alla gratulationer! Det är så förbaskat skönt med körkort, nu är jag inte i behov av andras hjälp hela tiden. LYX.
Till exempel idag var jag inne i Jokkmokk och gjorde massa ärenden utan att varken bry mig om att passa busstider eller skjutsen. Tränade, fikade med N och kollade utbudet på Jokkmokks ända skönhets/hälso butik. Hittade dessa Goji-bär som är fullproppade med antioxidanter. Mer antioxidanter till folket! Fördröjer åldrandet + att det är superviktigt när man tränar. Eller super viktigt över huvud taget!

IMG_2577

IMG_2585
Egengjord mussli, perfekt mellanmål! Jag hade i gojibären, solrosfrön, linfrön, sesamfrön, sötmandel, pumpakärnor och melonkärnor.

Haha på tal om nyttigheter så har jag inte alls varit det i helgen. Söp som en galning (okej det där var en överdrift), sov inget och åt slibbig men ack så god skräpmat. Har knappt festat på hela sommaren så jag var rätt så sliten. Det blir fest till helgen igen, måste ta igen missad tid nu haha.

1 kommentar:

  1. Brukade ha med gojibär i väskan och ta som mellanmål på skolan, det är mums! Haha, alltså, mellanmål, det låter som att jag käkade en näve varje kvart. Tog bara några stycken bär per rast. Gott att ha i gröten också, tillsammans med strödadlar och solrosfrön.

    SvaraRadera