måndag, augusti 23

Ärtgrön kavaj, päls och NYC

24

Så här såg jag ut idag. Fast jag bytte den gröna kavajen mot min rävpäls (second hand såklart, skulle aldrig köpa nyproducerad päls) för att det var så kallt. Äntligen kan man börja klä sig lager på lager och i tjocka stickade tröjor och pälsar. Hösten du är så välkommen!

På tal om hösten så har jag inte berättat här på bloggen att jag sticker till New York i slutet på september. Jag ska plugga engelska i en månad och sen resa lite så länge pengarna räcker till. Känner jag mig väl så kommer jag gå bananas för NYC har ju GALEN shopping. Tänk alla peruker, skor, smink och alla dessa härliga second hand butiker. Det kommer bli strålande! Jag hoppas att lite av sommarvärmen är kvar där för jag är så frusen. Då kommer det bli mer än strålande.

3 kommentarer:

  1. Gud, vad roligt! Hoppas du kommer ha det fantastiskt. Otroligt modigt att bara resa iväg sådär. Awesome outfit, som vanligt. Älskar dina kängor.

    SvaraRadera
  2. I do love your blog! :)
    Jeg får lyst til å reise til Porjus bare for å lete etter skatter på klesbutikken. Sukk.. det er langt mellom fine plagg på second-hand butikkene i Tromsø.

    SvaraRadera