fredag, juli 16

Så det kan gå

Inget Trästocks (eller Luleå Kalaset heller) för min del. PANIIIIIIIK! Jag missar Markus Krunegård, helvetti!
Men jag måste tänka moget (och därmed vara tråkig och en party-crasher) och spara pengar (alltid dessa jädrans pengar) till hösten för då ska jag nämligen göra en otroligt spännande grej. Blanda nytta med nöje så det är faktiskt värt att missa trästocksfestivalen...
Typ. Ååååhnej. Jag ville ju träffa dig. Och leva slitet festivalliv med öl. Och lyssna på bra musik innan den kyliga hösten kommer. Och bara festa.

Och dessutom missar jag denna man! Snygg som sjutton och gör underbar musik.
Jaja, försöker övertala mig om att det är värt att missa detta pga hösten för den kommer bli strålande! Och nej, det ligger inget ironi i det. Den kommer verkligen bli strålande.

Gud så dramatisk jag är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar