fredag, juli 9

Pain

Åh jag är så arg! Egentligen skulle jag sitta på en buss på väg mot Luleå nu men icket sa nicke. Min värk i kroppen sa nej och jag var tvungen att stanna hemma på grund av att det gör för ont. Helvete!

Jag har ännu inte fått en diagnos men det verkar tyda på hypermobilitetssyndrom och det betyder att jag är överrörlig med smärtor. Vilken innebär att muskelmassan runt om mina leder är uttänjda och det leder till att de blir trötta och resultatet blir smärtor.

Jaja, nog tjatat om det. Kika på dessa bilder istället. Fint som snus!

Inez van Lamsweerde and Vinoodh Matadin

inez-van-lamsweerde-vinoodh-matadin

Inez van Lamsweerde and Vinoodh Matadin

inez-van-lamsweerde-x-vinoodh-matadin-2



Foto av Inez van Lamsweerde och Vinoodh Matadin

1 kommentar:

  1. de där bilderna är så grymma. bra idé liksom ?!?!?

    SvaraRadera