torsdag, juli 8

Kirunafestivalen 2010

Årets festival var blandat med nytta och nöje. Festade på fredagen och jobbade lördagen. Eller mja, jag festade lördagen också haha. Kan leva på Markus Krunegård och Kent spelningarna länge länge! Tog inte så många bilder men här kommer några.

IMG_3887
Gissa vilken jag drack! Vild förfest i det gula huset hell yes.

IMG_3892
Sprit-smugglar-tjejen. Smart.

IMG_3906

IMG_3915
Sprang iväg i mina nyinköpta klackar till Markus Krunegård och träffade både gamla och nya vänner. Första gången jag såg honom och det var en underbar spelning.

IMG_3961
Slacker-dag dagen efter.

IMG_3965
Sen vidare till förköpskassan där jag jobbade hela lördag kvällen och natten. Här är Marielle och jag.

IMG_3969
Facebook-killen ville ta bild med oss när han inte fick kolla sin facebook.

IMG_3974
och Marielle ville posa med dessa varelser.

IMG_3978
sen blev Johan attackerad av Facebook-killen och sitt gäng. De kom till oss säkert 10 gånger under kvällen och ville kolla sin facebook. eh. festa istället!?

IMG_3987
Vi smet iväg och Johan bjöd oss på öl och sen vidare till Kent. Finfin spelning! Jocke var helt peppad och full av energi!

IMG_3996
Dessa två var också pepp!

IMG_4005
Efter jobbet blev det efterfest in på småtimmarna och det var den festivalen.

Förresten, en liten filmsnutt kommer strax på bloggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar