söndag, juni 20

Taggar för Kirunafestivalen 2010

Jag är så taggad för Markus Krunegård som spelar på KF om nån vecka. Kommer bli så bra, så bra. Kom på att det blir min första konsert för i år. SKANDAL! Annars brukar jag åka flera mil för att se mina favoritband men i år har jag inte haft tid för det. Eller rättare sagt, jag har snålat.
Jag jobbar i entrén på lördagen så jag missar Kent vilket är lite synd. Men man kan inte få allt här i världen. Och jag har inte löst det där med boendet än, fast det brukar ordna sig tillslut. Haha på tal om det så kommer jag ihåg när jag och mina vänner var där 06. Jag hade tak över huvudet men det hade inte dem så de tog sina sovsäckar och sov under stjärnorna i en park. Kanske följer jag deras deras spår, vem vet.

Här kommer en favvis jag har just nu med Mackan (haha).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar