fredag, juni 4

Dance in the dark

Igår tog jag bussen till ett somrigt Luleå trots att jag egentligen ville stanna i Jokkmokk och se Markus Krunegård och co på Talvatisfestivalen. Men jag har inte riktigt tid för det. Note to self - planera bättre!
Hur som helst så hade jag det galet roligt igår kväll. Jag förfestade på grönt te medan alla andra klunkade alkohol. Kan säga att det var himla skönt att inte vakna upp bakis imorse. Vi dansade oss svettiga på Färjan till det stängde (jag kom in gratis woho) och sen käkade vi på Tasty och slocknade klockan fem som döda sälar. Men tyvärr blev Elins mobil och plånbok stulen, jävla klåfingriga svin!

Jo juste, har blivit brunett. Sov bara fyra timmar i natt för jag var tvungen att hänga på låset till frissan och fixa håret. Resultat - chokladbrunt. Perfa!
Så nu är jag halvt död och ska ta en powernap och sen hoppa i duschen. Kvällen erbjuder antingen fest med studenter eller filmkväll hemma i soffan. Satsar nog på det senare alternativet.

IMG_3348_2
Före

Snapshot_20100605
Efter


Ps. på tal om Krunegård så såg jag honom på bolaget här i Luleå. Looking very very good! Får glo på honom på Kirunafestivalen istället.

fan

4 kommentarer:

  1. Men du! Hur var det nu då? var vi släkt? haha

    SvaraRadera
  2. Har slutat dricka alkohol helt, vilket som sagt är grymt skönt dagen efter. Finns alkoholfri öl som är helt okej, och en hel drös med roliga alkoholfria drinkar på krogen.

    SvaraRadera
  3. Sanne-Ristiina12 juni 2010 22:19

    Du passar otroligt bra i mörkt hår!

    SvaraRadera
  4. Tobias - Hm, jag tror inte vi är släkt men man vet aldrig. Du kommer ju från Jokkmokk så det är inte helt omöjligt.

    Susanna - Skönt! Varför har du slutat dricka alkohol? Jag har turen att sällan bli bakis men nog händer det att man inte mår så vidare dagen efter :P

    Sanne - Tack tack :)

    SvaraRadera