måndag, juni 14

Studenten i Jokkmokk

Jag sminkade min kusin Nadia till hennes bal och student. Vi kikar lite.

IMG_1283
Vi satt och surrade ett bra tag tills vi insåg att tiden var knapp och det snart var bal. Så vi skyndade oss.

IMG_1315
Stress

IMG_1295copy
Min lill-kusin och guddotter Malva håller stilen. Hon kan redan det där med att leverera poser.

IMG_1352
Tillslut efter all stress kom vi iväg till balen. Jag spanade in dessa snygga skor!

IMG_1363
Nadia och Håkan - snyggast på balen (okej då, jag är jävig men de var snyggast!)

IMG_1417

IMG_1459
Lappgänget på bal :)

IMG_1598
Dagen efter, på fredagen var det dags för studenten. Gammelmormor ville gratta!

IMG_1603
Supersnygg outfit Sandra! (speciellt håret hehe)

IMG_1624
Sara Helen var jätte glad och Anna-Lina var upptagen.

IMG_3579
Hela gänget.

Jaja. Jag har hundratjugoelva bilder till men vi skippar det och hoppar direkt till kvällen och fezten.

IMG_3612
Kusiner + flickvän på förfesten.

IMG_3626
Framme på hotellet hittade jag Frida

IMG_3627
Sara Helen, Cillan och Frida

IMG_3632
Haha. Kusinerna dårå

IMG_3664
Det var en precis sådan där partystämning som på bilden.

IMG_3670
Hej från efterfest nr 2. Hej och hå så det kan gå, de som skedde den kvällen stannar där. Roligt var det i alla fall.

Nästa år blir det två studenter till att fira. Tur att det är ett tag till dess.

Är det någon som vill ha fler bilder så är det bara att höra av sig :)

4 kommentarer:

  1. Fleer bilder Katarina ;)

    SvaraRadera
  2. Förresten är ni (logiskt nog) väldigt lika! Lika vackra kindben.

    SvaraRadera
  3. Jag håller med om att de var snyggast på balen!

    SvaraRadera
  4. ja alltså, nu är jag mörkhårig igen;) jag blev inspirerad av dej, men sen blev jag less när jag inte fick till den färg jag ville ha ;)

    SvaraRadera