söndag, juni 6

Söndagsmys

Det blev trots allt utgång igår kväll även fast jag var trött som ett barn. Tog inte ens en powernap vilket jag verkligen hade behövt. Men vi styrde kosan mot studentklubben Stuk där det var proppfullt av glada studenter, kön växte sig ut på cykelvägen ungefär. Ölen kostade 24 spänn och stämningen var på topp. Tyvärr var det inte lika to-die-for-dj's som det brukar vara, de spelade typ radiohits och det är jag lite allergisk mot. Men det var roligt ändå.
Idag har vi mest bara slöat och druckit kaffe med Elins söta mormor och morfar. Hennes mormor har ljuslila hår, det ska jag också ha när jag blir 80 år. Sen när vi tryckt i oss mat så begav vi oss till Anna.

IMG_1199
Anna hade fått kaninungar och jag fick hålla en liten liten nussekanin. De var helt tokfina!

IMG_1202copy
Elin och Emelie blev också helt förtrollade

IMG_1210copy

IMG_1222copy
Mamma kanin blev lite orolig så hon fick tillbaka sina ungar ganska snabbt.

IMG_1228copoy
Sen skulle dessa tre pråmt fiska även fast vädret var kyligt.

IMG_1245copy
Men de fick inget napp. De fångade bara sig själva i byxorna.

IMG_1255copy
Jag blev trött och frusen så jag for hem medan de andra fortsatte med fisket.

Nu ska jag packa det sista och sen krypa i säng för imorgon åker jag nämligen till Bryssel. Woho!

(upptäckte att bilderna blev lite för mörka eftersom jag använder min mini-laptop just nu. bara så ni vet =) )

1 kommentar: