tisdag, juni 1

i fredags och lördags

festade jag i Kiruna. Elli ringde och ungefär en timme senare plockar Sara upp oss och så stack vi. Spontant är det bästa!

IMG_3259

IMG_3269
Dricka griftgröna drinkar + sminka sig i bilen funkade superduper trots att Sara körde fort som en biltjuv.

IMG_0957
Framme hos Saras farbror som bodde granne med ett gäng pubbekillar.

IMG_0955

IMG_0953

IMG_0968

IMG_0970
gift

IMG_3307
Snyggt gift. Gratis var den också.

IMG_3302
Elli råkade bränna sin lugg.

IMG_3314
Diskriminerande höjd på spegeln inne på Landströms toa.

IMG_1009
Ja.. Sånt som hör till.

Fortsatte sedan till nån klubb och fuck, det var gratis inträde! Liksom va? Jaja, vi shakade ass och körde tequila race, Elli blev "kidnappad" på dejt, jag "kidnappade", surrade med en lockig australienare, lurade alla att jag var en norsk jente och så svullade vi pizza och sen åkte vi hem.

IMG_1014
På G hem mitt i natten så var det värsta zooet efter vägen. Älgar, harar, en räv och en stor stor kritvit svan som jagade en skock renar på myren.

IMG_1020
På morgonen, lagom slitna, så åt vi rejäl frukost och sen for jag hem och sov halva dagen ungefär.

Fin helg!

1 kommentar:

  1. Go Helgen! :) får vi göra om snart snart :)

    SvaraRadera