tisdag, juni 29

fram och tillbaks

Jag åkte till Luleå över en natt för att skriva teoriprovet till körkortet och vet ni, allt tok-pluggande i helgen lönade sig. Jag blev godkänd! Thank god for that! Så nästa vecka kör jag upp och det ska gå lika bra det har jag bestämt mig för.

IMG_1809
Sov hos Annepanne och hon hade gaddat sig igen. Fint!

IMG_3813
Lunchade med denna fina pingla. Vi tog en del bilder på när vi åt, men de ser rätt osmakliga ut så jag skonar er från dem.

IMG_1762

IMG_3830

IMG_3831
Bussläsning i senaste Vice. Älskar dig kvinna!

IMG_3836
Jag hade egentligen planerat att bara köpa en weekendbag men råkade komma hem med 5 klänningar, 1 kjol, 3 par sockar, en döcool silkessjal med pianotangenter som tryck, lite smink och smått och gott. Kunde inte låta bli, dels för att det var 50 % på nästan allt och dels för att jag behöver nytt. Väskan kommer från Sandqvist. De har jätte fina väskor, funderar på att beställa där ifrån.

IMG_3835
och sen blev jag tvungen att akut köpa nya skor eftersom jag helt plötsligt fick skavsår. Tydligen är min högerfot bredare än den vänstra (F*TTTAAAA!!!!1111eetttetete). Det blev de svarta skorna av nät från Scorett (perfekta att ha i väskan när man har på sig höga klackar ut) och de gråa fick jag på köpet. Fyndar-dagen jajjamensan!

Imorgon sticker jag till Jokkmokk en snabbis och sen ska jag jobba lite innan jag åker till Kirunafestivalen på torsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar