fredag, juni 25

Första riktiga sommardagen

var igår. Den började otroligt ansträngt eftersom jag knappt sov två timmar under natten. Anlände till jobbet prick 06.45 och svepte två koppar kaffe direkt. Såsade mig igenom arbetsdagen men det var trevligt ändå, speciellt att jobba med Lisen. Var länge sen.
Väl hemma placerade jag mig i solen och tog körkortsböckerna i handen och la fötterna i fotbad. Genom det öppna fönstret i mitt rum hördes bara bra musik hela dagen. Närmare bestämt min sommar playlist.


IMG_3750
Och så fick jag en god laxmacka för att piggna till.

IMG_3752
Solhatten på och 50 spf i ansiktet. Glöm för guds skull inte solskyddsfaktorn i sommar! Jag är super super noga med att smörja in mig, speciellt eftersom jag är naturligt blek (fint)

IMG_3757
Håller alltid ett öga efter stora spindlar och igår stötte jag på den största spindeln i vilt tillstånd någonsin. Jag blev eld och lågor över upptäckten!

IMG_3769
Men inte spindeln, den stackarn blev rädd.
Fin!

IMG_3789
Sen blev det middag på gräsmattan och efter det kubb.

IMG_1778
och leka med bilar. Haha min mamma har lite roliga idéer ibland.

IMG_1747

IMG_1752
Våran stökiga gård. Låg där på filten från mitt på dagen till solen gick ned.

IMG_3699
Sen for jag ut på prommis (bild från i förrgår) Jag hade fyra klädbyten igår också. Bara för att jag kände för det.

Ja det var det.
Glad midsommar förresten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar