fredag, april 9

Småkusiner som älskar tuggummipop och rock n' roll

Tog ledigt idag och då passade jag på att ta en rejäl sovmorgon, vaknade först vid 12 och det var en evighet sen sist jag sov så länge. Vi skulle egentligen ut på äventyr med skotern idag men vädret tillät inte det så jag har pysslat med viktiga och tråkiga saker så som storstädning och skriva CV.
Mitt i koncentrationen så dök mina småkusiner upp och då skulle de genast höra på Kiss och Lady Gaga. Gosh, jag är helt slut, de sitter aldrig still och skriker och dansar och håller på. Det är roligt men ack så jobbigt. Haha jag är helt slut, men som tur är ligger de och sover nu. Småbarnsföräldrar gör fan ett bra jobb, hur orkar dom?

45
Ibba fick min Kiss-flagga och blev gladare än gladast.

44

42
Ibba berättar ivrigt om Lady Gagas video Telephone som hon sett "17 gånger" och kan alla danssteg till.

43

39

40
Ja jösses, det är aldrig en lugn stund när dom två är i närheten.

1 kommentar: