torsdag, april 8

En sväng med skotern till Parri

32
En ganska beskrivande bild på hur det kändes att sitta bak i kälken idag. Fick bara massa snöslask i ansiktet.

36
Väl framme, dyngsur och smått mörbultad efter vansinnesfärden så möttes vi av våran hunds bror. Vi fick te och skorpor (inte av hunden) och jag blev också fem par skor rikare. Härliga 80-tals dojor.

35
Sen åkte vi hem igen.

38
Jag och mamma hoppade av och skidrade halva vägen tillbaka.

37

33
Men Petter kom tillbaka efter en stund och hade med sig gamla Alma.

26
och då ville jag tolka.

28
Men vi hade inget rep med oss så jag fick improvisera lite.

27
Och det gick ju bra.

34
En stund i alla fall.

30

31

3 kommentarer:

  1. Vad är det för kamera och objektiv du fotar med? Ska skaffa mig en snart och tycker du har sånna fina bilder!

    SvaraRadera
  2. Just den här bildserien är fotad med Canon Ixus 95 IS. Annars använder jag väldigt ofta min systemkamera Canon eos 400d och jag har lite olika objektiv till den men den jag mest använder är ett fast objektiv på 50 mm f 1.8. och tack :)

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder som alltid. Fin, finare, finast!

    SvaraRadera