tisdag, april 27

Ba tjena tjabba hej nu är jag här igen!

och med en ny frisyr till och med. Katt med lugg! Sist jag hade lugg var jag 18 år och hade en sån där spretig rock n' roll/Nikki Sixx/80-tals frisyr. Och innan dess var jag nio år och hade kort kort kort lugg + page. Igen av dessa luggar tilltalade mig. Men nu är jag nöjd.
Har varit på mini-semester och inte haft datorn med mig så jag har inte kunnat blåååååggah men inom en snar framtid kommer en helsikes bildbomb. Börjar med egobilder på min nya frippa.

IMG_2731

IMG_2742

IMG_2745

IMG_2803

IMG_2802

IMG_2776

IMG_2784

Fast den är lite kämpig luggen min. Har nämligen en virvel mitt i pannan som kämpar med alla sina krafter emot min vilja. Den delar sig och gör att jag ser ut som en rödhårig Aron Carter på 90-talet. Inte fint. Gissar att det inte finns några mirakeltips utan att jag helt enkelt får leva med det? Jag och plattången är härmed gifta.

5 kommentarer:

  1. Super snygg tjejen! Såååååååå skööööööönt att du äntligen är hemma, jag har verkligen saknat dej :)

    SvaraRadera
  2. fan vad snyggt hår. vet du vad!??
    jag ska bli ljushårig, jag ser fram emot det med skräck.

    SvaraRadera
  3. supersnygg frilla! önska att jag passa i rött hår buhuh

    SvaraRadera
  4. Stiligt & förtjusande. Passar dig som handen i handsken. Alltså verkligen - klockrent! Dina kindben markeras på ett avundsvärt sätt.

    Jag ser bara tjock ut i lugg! Bläää.

    SvaraRadera