måndag, mars 15

Misslyckad toning

Nyckelskåpet förblev omålat. Det blev inte mitt hår. Kletade i en kastanjefärgad toning i mitt redan missfärgade rosa/oranga hår och det blev tja, allt annat än vad jag hade tänkt mig. Ska boka en tid hos frisören på fredag för så här vill jag inte ha det.

1
2
3

Bjuder på tre hårresande (ha-ha) bilder på hur slitet mitt hår är egentligen. Hej svinto!

Före. Blekt orange/rosa hår som en gång var sprakande rött.


Efter. En konstig brun ton.


Kammat och genomborstat hår utan tovor men ändock slitet. Om jag kunde så hade jag skickat mitt hår på ett vilohem!


Nu ska jag sluta gnälla och vara ytlig. Ska kika på Filip och Fredrik innan jag lägger mig.

1 kommentar:

  1. Nä, så farligt är det ju inte. Älskar dock din rosa isglassfärg du hade ett tag. Jag försökte bleka bort en nyans av mina svarta testar för några dagar sedan, det hände ingenting såklart. Varför inser man inte bara att det blir bättre om en som kan det där med hår gör det åt en istället...hum.

    SvaraRadera