torsdag, mars 11

Jaha, då ska vi se

Det var ett tag sen här sist. Har mest jobbat så det är ungefär som vanligt då med andra ord. Note to self - Måste bli bättre på att ta med kameran.

IMG_2299
Var en sväng ut med Hasse i det fina vårvädret. Så här busig såg han ut före ridturen.

IMG_2301
och efter ridturen var han så blöt att man kunde vrida ur honom som en trasa. Han bad om nåd att få bli kliad. Och det blev han länge länge. På rumpan, favvo stället.

IMG_8328
Har rotat runt i gamla kartonger och hittade en filofax med roliga anteckningar i. Mötet med Markoolio under milleniumskiftet var bland det bästa som hade hänt mitt 10åriga jag. (jag tvättade händerna följande morgon)

IMG_8324
Jag har transor i en låda på hyllan också.

IMG_8306
och gamla minnen på väggen.

IMG_8347
Mamma var på minisemester i Azorerna och kom hem med våren ända in till mitt rum.

IMG_8359

IMG_8350
Jag fick en hårklämma av fiskfjäll också. Den luktar lite konstigt men är så fin att det inte spelar någon roll.

IMG_8369
Mamma och Hin Håle. Eller jag menar Kisse...

IMG_8391
Idag har jag varit kreativ men slarvig. Jag har gjort allt förutom det jag hade planerat att göra. Måste sluta skjuta upp saker och ting. Men det är en dag imorgon också och den börjar prick 08.00 så jag borde sova nu. Men jag ska bara...

2 kommentarer:

  1. jag minns än idag dina anteckningar om att aldrig tvätta handen igen, det tog ett tag innan du övertygade mig om att du faktiskt tvättade båda dina händer... hehe

    SvaraRadera
  2. För att svara på din fråga...bilderna är från Hitchcocks "Fåglarna". Du måste se den! En riktig klassiker. Hitchcock var liksom mästarnas mästare. Blir helt knäpp så bra det är.

    Det är så kul när du uppdaterar med massa fina inlägg. Fredagskul!

    SvaraRadera