fredag, mars 12

Jag som blond bloggtjej? Nä skulle inte tro det.


whatever

Gjorde just en lustig upptäckt. Brukar inte vara inne på bloggtoppen.se och kolla min statistik men nu gjorde jag det och upptäckte att bloggtoppen tydligen tycker att min och den där blonda bloggfjortisen Paow har liknande bloggar. What the hell, nu har ni allt fått det om bakfoten haha. Ser ingen som helst likhet mellan mig och henne men tydligen så tycker dem det. Huvva då!
Däremot är jag glad att Tommie X hamnade på listan för den bloggen gillar jag skarpt och läser själv.

Nog om det, nu ska jag sova för imorgon ska jag på begravning och måste kliva upp om några timmar.

4 kommentarer:

  1. haha en gång stod det på min sån där att om man gillade min blogg man kanske även skulle gilla linda rosings!

    SvaraRadera
  2. Tommie - Haha man får sig ett gott skratt i alla fall.
    Liselotte - Jaha, jag har ingen koll på henne och vad hon gör.

    SvaraRadera
  3. hehe, ja det är bra :P fårse hur bra de går bara ;)=

    SvaraRadera