torsdag, mars 25

I Love U Improv Everywhere


No pants subway ride


Invisble dogs

Okej detta är ingen nyhet men jag måste bara visa för jag älskar det här gänget! Improv Everywhere skapar överraskningar och glädje mitt i vardagen genom att via dolda kameror filma t.ex spontana musikaler och andra galna upptåg. Varje gång jag ser deras sjukt kreativa äventyr så blir jag så himla glad att jag genast vill springa ut och göra något liknande. Jag ÄLSKAR vardagshumor som detta!

Här är deras tre "spontana" musikaler, helt underbara! Kolla!

Food Court Musical


Grocery Store Musical


I Love Lunch! The Musical

Dom har gjort ett flertal mp3 experiment som går ut på att 100-tals personer har samma mp3 fil med en röst som ger olika uppdrag. Tycker de här två är bäst! Kolla kolla kolla! Del 1 & 2



"Klassikern" där 200 agenter/personer fryser till mitt i Grand Central i NYC.


Titta och läs mer om detta underbara gäng på deras hemsida. Gör det! Du kommer upptäcka dig själv leendes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar