måndag, mars 22

Fram och tillbaka, hit och dit.

Förra veckan var jag ledig så jag åkte till nordligare breddgrader och njöt av solen och fint sällskap. Tog sedan bussen till sydligare breddgrader och festade loss som bara den och sen tillbaka till norr igen. Jaja, här är några bilder.

IMG_8688
Radarparet i Årosjokk.

IMG_8692
Soliga och lata dagar ska man baka enkelt bröd. Japp.

IMG_8681
och dricka kaffe. Jag har en komplicerad relation till kaffe. Ena stunden hinkar jag i mig litervis som om det inte fanns någon annan dryck. Andra stunder existerar inte kaffet i mitt liv. Eh, ja nu vet ni det också.

IMG_8701
Jonne spelade en liten truddelutt och fuxflux var jag i

1
Luleå!
25
24
Färgade håret första gången på salong. Det blev en naturlig kopparröd nyans som jag är himla nöjd med.

18
Sedan sprang jag och Angelica runt bland Luleås second hand butiker. Allt rotande tär på krafterna så när vi kom hem lagade vi pasta som hade kunnat mätta 10 magar, räckte hela helgen <3

3
Suddigt på väg in till stan. Anton var också med. Och vi fick sällskap av ett konstigt par med en skock hundar.

12
Första anhalten var Lillan, där var det hillbilly(!) och punkspelning och sen bar det av till fg7 på eheheeeefterfest.

8
Där var det kallare än nordpolen ungefär. Ett tag i alla fall.

13
Trumma på blod. Det som skedde där stannar där.

20
Väl hemma utbröt ett kuddkrig/brottning. Sysselsättning deluxe när man är övertrött.

21
Är man straight edge så kan man dricka saft.

22
Medan vissa tar sig en återställare i form av sliskig cider.

2
Istället för tårta på sängen (jo jag fyllde ju år också) fick jag en smetig cupcake. Kan nämnas att "bagaren" hade en liten mängd alkohol i blodet när denna gjordes.

14
Tillslut tog jag bussen och åkte norröver. Köpte boken Vintage till mig själv som födelsedagspresent.

26
Väl hemma i byn fick jag en efterlängtad middag och en fin present av Lisen.
Oj vad långt det här blev.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar