onsdag, mars 24

En ledig dag i Jokkmokk

1
Tog bussen in till Jokkmokk och fikade med min kusin Nadja. Vi hade tänkt rota i Röda Korset och den nya second hand butiken men det var stängt. Jädra glesbygds-öppettider.

2

2_

3

18

5

4

6

8
Sen for vi till mammas jobb och störde lite.

10
Nadja tog mina prickiga brillor från h&m och ringde viktiga business-samtal.

12

13
Medan jag bara lekte runt.

16
Åkte vidare hem till familjen K. nr2 för att rota och planera.

17


14

15


19

20
Innan vi körde hem så skulle jag bara in och kika lite i den lokala sportbutiken. Bara titta lite så där ni vet men det slutade med att jag gick ut med en stor påse i handen och blev därmed 3000 kr fattigare. Hoppsan. Och en ring blev det också (den till höger). Idag blev det vettiga prylar som fick följa med hem, för ovanlighetens skull. Typ ull-kalsonger.

Nu tjatar mamma på mig så jag ska tydligen ut och rota bland tyger nu. Hejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar