söndag, februari 21

Körv och chips

Jag skulle hem till mor min och försöka få lite jobb gjort (läs plugga körkortsteori och lägga skoband) men då ringde de från jobbet och undrade ifall jag kunde jobba i natt. Så nu sitter jag här på jobbet istället. Har gjort bort all städning för länge sen så nu blir det soffan + film i väntan på att något eventuellt sker.

Helgen då? Det har varit en himla slö men härlig helg för min del... Jag har spenderat nästan all min vakna tid hos Liselotte och vi har proppat i oss så mycket socker och flott så vi knappt kunde ligga ner på mage. Gott var det i alla fall! Och jag har även frossat i gris. Gris. Gris... Fläskkött... Jag kunde inte tygla mitt begär så jag "unnade" mig lite flott i form av bacon och kassler. Äter ju inte kött från köttindustrin så det var lyx för mina smaklökar.

15
Det fanns en igglo på gården som vi kröp in i.

18
Mysljus.

16
I den mysiga stämningen kom vi på, vid midnatt, att vi skulle göra upp en eld och grilla korv. Det gick väl så där... Man får alltid de bästa idérna mitt i natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar