onsdag, februari 24

Because it's too cold for me

Förutom att ta en massa egobilder så har jag även gjort lite nytta. Vaknade prick 09.00 imorse och sedan dess har jag varit igång. Himla ovanligt för mig eftersom jag lever mitt liv a la slacker numera. Ungefär. Har lagt vuoddagijt/skoband, ringt en massa viktiga och tråkiga samtal och läst lite i teoriboken men sen har jag mest bara slöat. Usch, jag måste verkligen sluta vara så bekväm. Yann Tiersen har gjort min dag lite extra gulkantad, hans musik är underbar.

IMG_7998
Krokodikatten.

37
alma
Gammal vovvis

35
Det var 35 minusgrader hos oss idag. 35 MINUS!! Så fort det är över 20 minusgrader ställer jag mig alltid frågan om varför jag bor kvar här...

36
Har skissat lite idag också.

38
och ätit saftiga apelsiner. Är som besatt av apelsiner just nu.

Oade njálgugit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar