torsdag, februari 25

en liten smakbit av torsdagen

41
Har fått ett jätte fint, helt oanvänt påslakan från 70-talet av min faster. Ska bädda med den till natten.

39
Fick även hem mina filmer som jag beställt. Amelie och Eternal Sunshine of the Spotless Mind är gamla favoriter sen länge men The Science of Sleep har jag inte sett. Det är samma regissör som i Eternal Sunshine of the Spotless Mind så jag hoppas verkligen att den är bra + att Charlotte Gainsbourg och Gael García har huvudrollerna vilket inte gör det sämre. IMDB.

40
Fika till filmen, en självklarhet. Det blir kära Amelie From Montmartre ikväll, blev så sugen när jag skrev om den tidigare så det var därför jag beställde hem dessa tre filmer.

Förresten, detta har varit dagens soundtrack. Klicka!

4 kommentarer:

  1. Vad har du för kamera? Du tar jättesnygga bilder. Är trött på min äckliga kompaktkamera. Vill ha en systemkamera!

    SvaraRadera
  2. Hmm, jag har faktiskt ingen aning. Suttit på nätet och försökt hitta vad märket heter men det var inget att rekommendera iaf. Det var billigt och ingen direkt anmärkningsbar skillnad. Ska du köpa en tandblekning så investera i ett som kostar ändå lite pengar. Återkommer med märket :)

    SvaraRadera
  3. känn dig utmanad! gå in på min blogg och ta reda på hur;)

    SvaraRadera
  4. Min kompis har lånat ut Eternal sunshine till mig & tjatar om att jag ska se den men det blir aldrig av...Måste ta mig i kragen.

    SvaraRadera