tisdag, februari 23

Comptine d'un autre été l'après midi

Sitter vid arbetsrummet på jobbet med min favoritkopp fylld av svart kaffe och kollar på massor av klipp av Amelie from Montmartre. Den filmen kan jag se om och om igen.


Soundtracket är underbart och låten i den här scenen är den mest fina i hela filmen. Den
här
låten alltså.


Här är ett klipp med goofs/bloopers. Hon är bara för söt, vill ha en miniatyr av henne som man kan bära omkring på. Och vilket leende!

Nu ska jag gå och fylla på min kopp och vika lite tvätt. Men egentligen vill jag hem och låta penseln kludda runt på målarduken.

2 kommentarer:

  1. Tack!

    Jag tyckte det såg bekant ut, jobbar själv på gruppboende men vi har sovande jour så jag slipper sitta uppe på natten (tack & lov, skulle inte palla)!

    SvaraRadera
  2. Nä, det var ingen bra skräckfilm alltså. Vill du bli äcklad och illamående av panikångest ska du se franska Martyrs (http://www.imdb.com/title/tt1029234/) Den är helt fruktansvärd. Annars är norsk skräck riktigt bra; Död Snö och Rovdyr nu senast. Argh, bäst!

    SvaraRadera