onsdag, december 9

Julmiddag

Idag var jag på årets första julmiddag med arbetskollegorna. Haha det var verkligen jag och gamlingarna, men det var gott och trevligt. Dock blev jag lite sugen på skinkan, köttbullarna och prinskorven men jag stannade vid suget och åt inget av det. Bara fisk och vegetariskt! Och sen efterätt på det. Gissa om jag var mer än mätt efteråt?

1
Jag hade min röda pricka rosett, ny rutig a-linje formad klänning och en ny marinblå söt kofta. Det var finfina 70-tals tapeter på toan, hoppas de ej river bort dem.

3
4
2
God mat på fina tallrikar.

Nu är det sängen nästa för mig, ska läsa klart Elsas Mode. Nästa bok blir nog Twilight(!) hahaha.

3 kommentarer:

  1. Mys med julmiddag. Vi fick en jultallrik från facket på mitt jobb. Man tackar! Tjusigaste rosetter, förresten!

    sv: Ja, kring Åmål och upp mot norska gränsen är bäst. Gnällbältet däremot är avskyärt. Och genuin rikssvenska á la dryg stockholmare. Råkade springa på en sådan på Slottet en gång. Han slutade aaaaldrig prata.

    Ja, han heter Vilde på riktigt. För att han var vild i magen. Bästa motivet, för det visade sig att han är helt knäpp utanför magen också, mitt lilla knyte.

    Oh, vad ska du göra i London då? Bara vara? Härligt :D

    SvaraRadera
  2. Åh, gott med julbord! Jag gillar faktiskt fiskrätterna mest på bordet, även om jag inte är vegetarian :)

    SvaraRadera