onsdag, december 9

Dear santa...

God morgon gott folk! Ska strax ut på promenad med hunden och sen ska jag bege mig in till byn, ska på julmiddag kl 18 med jobbet. Jag och alla 40+are, kommer bli speciellt.

Passar på att slänga upp en liten önskelista till tomten! (utan inbördes ordning)


En korsett från What Katie Did


Ett Sigma objektiv, 30 mm 1.4


En guld/silver reflexskärm, 80 cm.


En peruk i varm rosa ton.


En blå trenchcoat, hade varit görfint till mitt röda hår!

Christian Louboutin maloko-stripes
Och sist men absolut inte minst, de här alldeles underbart tjusiga Christian Louboutin pumpsen Maloko... Åh suck, så fina! (älskar "nya" formen på klacken också)

1 kommentar:

  1. Jag har inte tänk på det tidigare, men vad jobbar du som?

    Katie-korsetter är loveliness! Och den kappan skulle absolut vara helt fantastisk fin mot ditt hår.

    SvaraRadera