fredag, december 11

Christian Louboutin Neew heels

Som jag skrev i det här inlägget så har jag lagt märke till att Christian Louboutin har designat en ny form på klacken (har inte sett den formen förut i alla fall) och jag bara älskar det! Eftersom klacken är välvd inåt så blir det inte lika stort glapp mellan själva sulan och klacken och det ger en illusion av att skon är nätt. Annars är det vanligt att Louboutin har en mer rak klack vilket jag inte tycker ser så smickrande ut på en kvinnofot.

Christian Louboutin titi
Nya formen på klacken. Modellen heter "Titi". Bild från hans hemsida.

Christian Louboutin Very-Prive-Studs
Den vanliga klacken som är mer rak. Modellen heter Very Prive Stud. Bild från google.

1 kommentar:

  1. Hmm, jag gillar nog den rakare klacken bättre... I alla fall så här vid första anblicken.

    SvaraRadera