lördag, november 14

Slow day

En ansträngd men soft lördag hittills. Klev upp tidigare än självaste tuppen och jobbade till mitt på dagen. På jobbet blev det mycket skratt, vi hade tydligen ätit "fnittervälling" vad det nu är...
När jag kom hem dumpade jag mig själv i sängen och glodde på skräp tv på datorn. Sen har jag inte orkat mycket mer än så eftersom min skalle är helt fuckad. Fattar inte varför, tror jag håller på bli sjuk (eller så kan det bero på 4 timmars sömn hehe). GOD DAMN vad jobbigt! Har ta mig sjutton inte tid med att vara sjuk.

fisk
2
Pappa stod för middagen idag.

4
Himla tråkig maträtt så jag fotade resterna istället.

3
Här har jag degat halva dagen och kollat på det här och det här. Så bra!

Nu ska jag fortsätta dega om jag nu inte promenerar till Lisen.

1 kommentar: