fredag, november 20

Shoppingen i Luleå

14
Hittade en jätte mysig tröja på Cubus. Gillar det blåa mot mitt röda hår.

17
Köpte böckerna Elsas Mode och Ego Woman. Har läst Ego Girl (Carolina Gynnings förra bok) och har redan börjat på den nya och den är himla inressant. Köpte även hennes parfym Go Girl som luktar sjukt fräscht.
Och schampoo och balsam för färgar hår, lite smink och en till tröja som inte finns på bild.

4
Jag var även på ansiktsbehandling, en acne behandling eftersom jag haft vuxen acne sen slutet på augusti. Gillar det inte alls eftersom jag i vanliga fall har fin hy med små porer. Resultatet syntes direkt efter behandlingen och jag är jätte nöjd!

Köpte även nya produkter, från vänster till höger:
MD Formulations facial cleanser för känslig hy 385 kr
Decléor Aroma Pureté dagkräm 305 kr
Decléor nattbalsam 590 kr

Rekommenderar Lena på Behandlings Centret i Luleå! De är jätte proffsiga och kan sin sak.

3 kommentarer:

  1. Sv: Ååh ja, glögg är alla tiders det! Vad skulle man annars göra hela december? ^^ hihi

    Usch, jobbigt att få finnig hy och så helt plötsligt. Jag hade det när jag var yngre, men det är ju som det ska vara typ. :P Tråkigare att få det när man är över tonåren.
    Att alla dessa krämer ska vara så dyra alltså. Men det är ju helt klart värt det om det fungerar! :)

    SvaraRadera
  2. sv: Tack så mycket!

    Ditt hår är fantastiskt rött och fint. Gillar kontrasten med rosetterna!

    SvaraRadera
  3. Förresten: Sacha Juan är kärlek! Det luktar himmelskt och funkar jättebra.

    SvaraRadera