måndag, november 9

Pluggar

WebCam_20091109_1941(3)
Jag skulle egentligen hem till pappa idag och hämta min kameraladdare och just imorse när jag vaknade var det helt underbart magiskt väder. Dimma, sol och frost och allt såg ut som det var taget ur en film. Och så kunde jag inte använda kamera, så typiskt.

Men i alla fall, detta är det jag pysslar med på dagarna. Pluggar till körkortet och det går rätt så bra. Det är ju dock inte det roligaste man kan läsa men det är ju ett måste.
Ska göra en kopp te och äta mammas nybakta bröd och sen fortsätta läsa!

Ps. imorgon kommer bilder.

2 kommentarer:

  1. Här reeeegnar det bara - och under min semester på köpet! Plugga teori måste vara det tråkigaste i världen. En bok med regler som man tycker är självklarheter, men som ändå kräver trycka-in-i-skallen-metoder. Teori vs. praktik. Blä.

    SvaraRadera
  2. Du Kattis, vill du köpa min röda ögonbrynsskugga från Makeup store?

    SvaraRadera