lördag, november 21

Bad Romance



När jag hörde Poker Face och Just Dance på dansgolvet så brukade jag svära och gå där ifrån och när jag hörde det på radio/tv så stängde jag av. Jag hatade Lady Gaga! Men nu ett år senare älskar jag fenomenet Lady Gaga, men mest på grund av hennes fantasirika och fantastiska stil men också den senaste singeln Bad Romance. Jag har alltid älskat personer som är annorlunda och sticker lite i ögonen på folk och det gör Lady Gaga.

Älskar videon! Ser ni Alexander McQueen outfiten och skorna? Love IT!

2 kommentarer:

  1. Hon fascinerar. Det gillar jag också med henne. Musiken däremot är inte alls bra. Brukar dock sitta fastklistrad när hennes videos visas på MTV. Men det är ju på grund av den förtnämnda anledningen.

    SvaraRadera
  2. Lady Gaga är SÅ J-VLA BRA! All musik som lockar till dans är bra - och denna lady är ju mästare på just sån musik!

    SvaraRadera