söndag, oktober 18

Trött

WebCam_20091002_2127
En trött katt

Har jobbat hela dagen idag så jag är lite trött. När jag kom hem gjorde jag en kopp te och läste igenom alla de stora bloggarna och måste bara säga grattis till Foki (haha ja, jag läser hennes blogg, hon är ju bara för söt) som vann tre priser på blog awards! Och så är det lite roligt att hon kommer från samma samhälle som jag.

I alla fall, när jag var i Gällivare i fredags så hittade jag äntligen en snygg vinterkappa! En klassisk duffel som tyvärr var svart. Letar ju efter en klarröd, men det får jag väl köpa när jag kommer till London. På tal om det, har ändrat mig och kommer åka ner dit lagom till nyår. Innan dess ska jag ta körkortet! Hjälp, jag kan nada om bilar.

och Liselotte, kom hem nu! Jag saknar dig ju <3

1 kommentar: