lördag, oktober 24

Natt bloggning

Jag låg och vred mig i sängen i en och en halv timme så nu sitter jag här och bloggar istället. Ska upp kl sju imorgon och jobba så jag måste somna snarast annars kommer morgondagen bli väldigt seg, typ walk like a zombie.
Suck, mitt humör och mina känslor är verkligen en berg-och dalbana just nu. Ena dagen känner jag mig helt glad och allt bara flyter på och nästa så känns allt bara jobbigt. Just nu har jag liksom ingen energi över till någonting annat förutom att läsa bloggar och se på film och det blir bara värre när jag vet att jag har massor av saker som jag borde göra istället.
Nä vad dystert det här blev nu. Imorgon är det en ny dag och då ska jag ta en lång härlig promenad efter jobbet så jag fylls med positiv energi.

Slänger upp två bilder på damer som jag diggar stenhårt!
Betty_Page_8
Bettie Page

l_c4609994161dc3f8e0971f30c04b5116
Och vackra Rita Hayworth

WebCam_20091022_1736(7)
Och till sist en bild på mig från i förrgår.

Ska försöka sova nu, nattinatti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar