fredag, oktober 9

Min dag i siffror

bg3-500x638
Jag har varit ledig idag så jag har mest bara slappat.

07.00 var klockan när den ringde på morgonen
30 minuter senare klev jag upp
120 minuter spenderade jag i stallet
2 stycken hästar att mocka skit åt
1 timmes tupplur mitt på dagen
1 påse gott och blandat slank ner
1 paket innehållande en pälskrage kom på posten
40 minuter tog det att klippa pappas hår
20 minuter duschade jag
2 stycken filmer har jag hunnit se
1 till film ska jag se innan jag somnar

2 kommentarer:

  1. sv: Jo, men jag tror inte han har det så lätt ;S det är nog mycket som pågår i hans hjärna nu, och drogerna gör det inte precis bättre. Jag hoppas han kryar på sig och gör en comeback sen:)

    SvaraRadera
  2. haha cool bild! =)

    sv: vintrarna här är rätt gråa och kyliga, men inte i närheten lika kalla som i sverige! känns som en lång kall höst ungefär!

    SvaraRadera