lördag, oktober 24

I love Redheads

esosm_19
Clementine i den helt underbara filmen Eternal Sunshine of the Spotless Mind. (en av mina favoritfilmer)

obj359geo235pg5p4
Lola i tyska filmen Run Lola run. Det var ett tag sen jag såg den, borde ladda ner den...

molly_ringwald_front
80-tals bratpack skådisen Molly Ringwald <3 leeloo
Leeloo i The Fifht Element.

pippi
Pippi Långstrump var min barndoms förebild.

jessica_rabbit
Jessica Rabbit platsar självklart också i denna lista!

11862-500w
och modellen Lilly Cole.

br14-1
Elsa också.

Chathrine D Lis2h
Burlesqueartisten/kostym designern Chaterine D' Lish har även hon ett otrolig vackert svall.
och till sist tre Hollywood skådisar...

lucille_ball
Lucille Ball.

3097006718_6ffca260af
och min favorit Rita Hayworth

AnnMargret
Och svensk-amerikanska sångerskan och skådespelerskan An-Margret.


Just nu har jag en guld/gul/koppar färg i håret som jag inte alls trivs med + fem cm utväxt. Så snart ska jag tona håret rött rött rött!
Vet ni fler snygga redheads? Samlar nämligen på bilder vettni ;)

5 kommentarer:

  1. Grymma bilder, vilken inspiration. Jag har själv blivit redhead.

    SvaraRadera
  2. De tre översta! Jag är djupt förälskad i Clementine, jag älskar Lolas frisyr och röda nyans och Molly Ringwald är så jäkla härlig, Breakfast Club i mitt hjärta!

    Och tack så hemskt mycket för din kommentar :*

    SvaraRadera
  3. Eternal Sunshine of the Spotless Mind är en av de bästa filmerna någonsin. Åh!

    Dessuom är rött hår något av det finaste man kan ha.

    SvaraRadera
  4. Jag håller med - redheads är hot :)

    SvaraRadera